Större

Ny börjar magen visa sig allt mer och mer för världen! Barnen på jobbet är så gulliga och klappar på magen och tar hand om mig väl, så gulliga! Dom är givetvis nyfikna på vad som är där inne om de är en tjej eller kille :) I veckan funderade barnen även ute olika namn som kunde bli bra haha. Så söta! Men tanken kommer att jag snart ska lämna dom ich vara hemma..kommer sakna dom så så mycket! Kommer nästintill bo på jobbet under mammaledigheten ;)

Äntligen fredag och Anton är ledig i helgen, så underbart! inte ofta de händer så de gäller att njuta bland flyttlådorna:) Ikväll är vi dessutom hembjudna till Matilda med familj på middag, supermys!

Här är min mage i nuläget iaf (v28!)



Elin

Åh Patricia! Du har en bebismage :) Jag har fortfarande inte riktigt förstått det tror jag! Det var roligt att få se en bild på fina magen! Du är vacker <3 Många kraaamar!



URL:


Linora

Allt bra med dig? :)



URL: http://Linoraas.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?