Längtar.

Lägenheten är fotograferad och klar för att slänga ut på hemnet. I april finns den där, månaderna försvinner och vi kommer allt närmare vårt köpta hus, i juli flyttar vi in och som jag längtar nu!! Ska bli så nice, nya rum att pyssla med, TVÅ barnrum att inreda, i Love! Man går runt och tänker hela tiden på inredning som skulle vara bra där och där.. Barntapeter som är fina eller andra detaljer, å så kul!! När vi väl satt igång med flytten och renoveringen kommer ni säkerligen få glimtar av dom här! 

Idag var jag även kontakt med förskolan i närheten som vi sökt till och platser till barnen är givna!! Så himla skönt, de var en stor sten som föll från axlarna, dom platserna gjorde mycket! Ett stort problem som lätt försvann. Tjejerna kommer få de så bra :) Nya kompisar runt knuten. 

Nu är de också bestämt att jag och två vänner till åker till barnmässan i Karlstad i mars! Äntligen! Jag har velat åka på barnmässa länge och nu äntligen. Hotell är bokat och de ska bli konstigt att vars utan barnen .. Kanske kommer jag få en hel natts sömn! Haha som jag längtar :) 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?