Bästavänner!

I fredags var de middag med bästa kollegorna nere på stan, kul att träffa dom igen :) Ska ut till jobbet imorgon (tisdag) och hälsa på :)
På lördags förmiddag kom svärföräldrarna förbi och satt upp tapeten i barnrummet och de blev så himla fint!! Man springer in dit hela tiden och tittar rummet, snart ligger vårt mirakel där inne och sussar <3 13 dagar kvar till bf idag, så sjukt att de är så kort kvar :) På lördags kväll skulle jag och Anton äta hemma hos Matilda och Micke, trodde jag! Istället var de en överrasknings babyshower, självklart grät jag när jag fick se vilka som var där och vad de hade gjort för mig! Min finaste och bästaste vän Elin hade tagit sig hela vägen hit från Skövde, vilken vän! Betyder så himla mycket att hon kom och förgyllde min kväll. Även min fina vän Ida var också där, blev så himla chockad! Anton gjorde ett bra jobb och höll de hemligt anade ingenting! Tusen tack igen älskade vänner för ni finns, bästa kvällen på bra länge. Jag blir rörd jag bara tänker på den kvällen <3 ni betyder mycket!



Elin

Åh, du skriver så fint. Blir alldeles rörd! Det blev verkligen en fin kväll och du var så värd all uppmärksamhet ;) Vi hörs och ses snart igen hoppas jag! Puss&kram <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?