Julkänslan.

Äntligen är de lite vitt på makren men de kommer väl inte dröja länge innan det borta igen.. Fick fylla på min julkänslelåda lite iallafall för i år har jag en mysig julkänsla, de var längesen jag hade de! Med två barn rikare (och förhoppningsvis en vit jul) kan jag återigen få känna den mysiga känslan som man gjorde när man var liten! 

Redan vid lilla V's dop fick man lite julkänsla, ljusstakarna var framtagna ich första advent lurade runt hörnet, märkets kunde äntligen kyssas upp med stjärnor, ljusslingor och adventsljusstakar, härlig känsla ändå! Nu kan även mörkret lysas upp med den vita snön som kommer ... Hoppas bara den stannar! Julklapparna är så gottsom klara, bara några få kvar att fixa i veckan! Nästa lördag firat vi jul med min familj, alla mina syskon och familjer samlas! Älskar de, de är inte ofta då vi bor på olika håll men nu om en vecka får vi mysa tillsammans med god mat, skratt och klappar 🎅 Kusinerna får äntligen leka igen, vilket nog Meja längtar efter! Som hon älskar sina kusiner ❤️







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?