två timmar

idag hade jag en väldigt skön sista dag på jobbet innan semestern. jag vet att jag tjatar och tjatar om min semester men jag ser verkligen fram emot den! jaja idag har jag varit på IKEA halva dagen så dagen bara sparng iväg direkt efter jobbet åkte jag till salnongen där jag skulle fixa mina naglar, två timmar tog de och jag är så nöjd! så fint så. nu sitter jag hemma och pustar ut efter att ha stressat sen jag kom hem, upp&ner till tvättstugan, göra mat, äta mat, diska och nu sitter jag framför adam & eva som går på tv4, gillar de! har även unnat mig en öl! nu ska jag återgå till filmen, hejsvejs!

Före

Efter

snart snart snart!

wiiie imorgon jobbar jag min sista dag sen får jag semester!! ska bli helt underbart och komma iväg härifrån och så får jag träffa hjärtat som resten redan i måndags .. längtar! idag efter jobbet drog jag ner till stan för att köpa en ny bikini och kolla på en väska på monki, jag hittade båda två, tummen upp! fick även ett ryck och drog in på drop in salong och klippte av de slitna i mitt hår och det var grymt slitet.. frisören var lite smått chockad haha! men nu är det klippt och så skönt det är med nyklippt hår! redo för semester och ännu mer redo kommer jag vara imorgon kväll då jag fixat mina naglar också! så himla spänd över hur det kommer bli och se ut. bilder kommer på de. nu ska jag paca vidare mycket att fixa!

tillbaka i stan!

igår kom jag hem från en underbar helg i Stockholm, den var supermysig och superbra :) det var så mysigt och bara mysa och umågs med mina systrar och deras fina barn, dock saknades en syster! helgen bjöd på utflykt med picnick och bad, solen sken så fint och varmt verkligen en toppen dag. vi tog färjan ut till utö i skärgården supersöt ö, med små bodar med affärer. vi hade packat en matsäck med fika och gott, jag och barnen var laddade för bad :) och så blev det såklart, massa plask och fika, så himla mysigt. på söndagen var vi alla trötta efter en hel dag i solen, så vi tog det hel lugnt och till slut åkte vi till ett lekland som hade en massa skoj för barnen. dom kunde köra egna elbilar, jätteroligt ställe.med rödlysen och övergånsställen och rondeller som barnen fick åka och väja för varnadra haha. sen åkte jag hem med tåget trist att helgen gick så fort men jag är så nöjd med helgen :) tack igen underbara systrar för en underbar helg !! här kommer lite bilder från helgen..
på fredag kväll blev det vin och skratt på uteplatsen.

Mor & Son <3

Mor, Son & Dotter <3
Milla väntar på grönljus :)
Spencer och Max hamnade i bilkö när det blev röttljus :)

Jag avslutar inlägget med denna underbar bild på moster's pinsessa <3

flyr stan!

idag drog tydligen power meet igång har inte märkt något än..men imorgon sätter det nog fart på riktigt. men detta är inget för mig blir bara irriterad, visst finns det fina bilar..men sen finns det ju dom skrothögar som bara låter blä! så jag flyr staden helt enkelt, imorgon tar jag tåget till Sala där Alexandra med barnen plockar upp mig för att sen ta oss vidare till Sthlm, och bo hos Lynn med familj. ska bli sååå mysigt med lite gos med mina syskonbarn som bara växer och växer :) ska även bli firad av dem och det blir nog ett dopp och utflykt! plockar med mig min nya kamera så jag kommer nog dela med mig av bilder från helgen.

förresten efter imorgon är det bara EN vecka kvar innan semster. tok längtar tills dess! dock kommer nästa vecka bli tyst och tråkig, Anton åker nämligen till Öland redan på måndag..så det blir en ensam vecka innan jag åker ner men det ska nog gå bra! nu måste jag packa väskan. trevlig helg!!

MIN 25ÅRS DAG!

haha vilken helg, vilken dag!  i helgen firades jag av nära&kära och det var väldigt trevligt. fick finfin presenter tusen TUSEN tack igen alla inblanade för att ni gjorde min lördag toppen <3 och tusen tack igen för presenterna. jag fick bland annat en kamera, picnick korg fylld med gott, presentkort, vin, vinkaraf, symaskin & halsband plus lite annat smått&gott :) idag på min riktiga födelsedag har min pappa och Marianne varit förbi på tårta sen har min underbara kille bjudit på mat och minigolf tihi, dock vann jag inte men det var kul i alla fall! här kommer lite bilder från lördagen. puss hej!