9 dagar

Dagarna flyger iväg även fast jag bara går hemma ;) Trodde de skulle kännas långa och jobbig men icke. På måndag börjar min "riktiga" mammaledighet! D tidigare veckor har jag tagit ut semester och kompledigt så måndag börjar allvaret haha! Men allting är klart och förberett här hemma, nu väntar vi bara på att lillen skall kika ut! 9 dagar kvar till de beräknade datumet men allting kan hända, ganska spännande men också lite frustrerande att inte veta exakt när HEN skall komma ut :) Börjar bli mer och mer nervös, hur kommer de kännas, hur kommer jag märka att de är på gång osv. De är tankar som flyger runt i huvudet, men jag lär nog känna när de är dags :) 
 
i tisdags var jag och hälsa på en kompis som fått en liten flicka för tre veckor sen, hiss fin hon var! En kompis till vår lille TIhi! Det var skönt att prata med någon om alla mina tankar jag har om förlossningen och jag fick en hel del bar tips och svar :) idag är det fredag och de känns inte som de eftersom de är fredag hela veckan för mig haha! Omen ikväll kommer Marie och äter tacos med mig så de blir mys! Blir att prata bebisar eftersom hon med är gravid fast väntar ett sommarbarn :) Så kul!! Så de är lätt att vi svävar iväg på barnprogram och diskussioner haha :) nej dags att förbereda maten! Trevlig fredagskväll! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?