Ett år!

Just på dagen har jag jobbat ett år på bästa arbetsplatsen med dom bästa kollegorna! Visst varje dag är inte en dans på rosor men gud vad jag trivs där jag hamnat, roligaste kollegorna och goste barnen :) kommer verkligen sakna stället när jag är hemma på mammaledighet men kommer nog hälsa på ofta med pysen hihi!

Shit de är redan onsdag. Helt sjukt vad veckorna försvinner..det är inte alls långt kvar till vår lilla älsklings ankomst! Helt otroligt :) Igår pratade vi om jul och hur vi skulle lägga upp de.. Känns så konstigt att inte fira en "riktig" jul som man alltid gjort. Vi bestämde iaf att vara hemma på jul annars kan jag inte slappna av. Återstå att se ifall Anton måste jobba på julafton och vilken tid han får, hoppas på bra så vi har lite tid tillsammans på självaste julafton. Gud vad konstigt detta känns att skriva om jul och att man redan diskuterar de haha men välbehövligt för snart är vi där!

Dags att äta lite innan mötet på jobbet. Pusshej


DIYS

Åh, visst är det skönt med freeeedag? :D wop wop



URL: http://diys.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?