Inte utan dina andetag!

Två månader kvar !! Shit bara tanken gör mig stressad och nervös... Har svårt att slappna av och bara ta de lugnt, men jag måste! Har börjat känna små förvärvar samt sammandragningar som kommer och går. Ingen större fara egentligen men nu kan vad som helst hända och snabbt kan de gå! Ett par vår föräldragauiden har redan fått och de var beräknade den 21 december så det sätter lite grill i huvudet att vad som helst kan hända! Men det kommer gå bra, för jag har världens bästa sambo/pojkvän. Som stöttar och bryr sig om mig så otroligt mycket, tack älskling! Du är världens bästa. Utan dig vore livet så otroligt grått och trist, men livet är så himla bra. Vi väntar vår lilla kotte och jag vet att du kommer bli en helt fantastisk pappa! Jag ser hur mycket du ser fram emot att bli pappa och att du är lycklig! Vi har snart vår lilla familj och ni kommer vara mitt allt <3<3 Allting känns så otroligt bra och jag älskar dig över allt annat, tack för att du är så stöttande och hjälpsam på alla sätt och vis! TACK! 
 
 
 


 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?