Inte som man tänk de!

Helgen förbi och den blev inte alls som vi tänkt oss. I fredags kväll mådde jag fint och hade en myskväll med hjärtat, vi planerade lördagen som innefattade Ikea bland annat. Men på natten fick jag ont i magen och mådde illa och såklart fick jag magsjuka!! Blääää. Vi som skulle på Ikea och middag på lördagkväll men istället blev jag hemma och mådde sådär. Några timmar senare fick även sambon den ovälkomna sjukan! Så nu har vi båda haft de så nu hoppas jag vi slipper skiten igen!

Idag insåg jag att det vara är en månad kvar innan jag går hem och tar mammaledigt. Känns så konstigt och sorgligt men samtidigt lite skönt. Skönt att få ladda inför förlossning och att ta hand om en människa till ;) Gå hemma och mysa i julgrejer ock bakverk :) (liten vision jag har iaf) Men kommer självklart sakna min söta små kottar och underbara kollegor!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?