Föräldragrupp

Började dagen med en tidig dag så skönt, det var kaos på jobbet, så de var skönt att dra hem :)
Gick in i vecka 31 idag, tänkt vad tiden bara springer iväg! Tyckte jag nyss var i v12 då jag berätta för nära och kära :) Idag var vi på första förädragrupps möte, där man möter andra par som är beräknade i december. Det verkar vara vettiga folk och trevliga så de känns faktiskt jättebra. Folk som jag skulle kunna umgås när barnet kommit :) Haha de där lät ju konstigt! På mötet gick vi se en film om förlossning, shit vad porig man blev i magen och väldigt nervös! Jag är ju där snart!!! Aahh! Började även tänka på att börja packa bb-väskan för bebisen kan ju faktiskt komma tidigare! Så nu måste jag hitta en bra väska och tvätta barnkläderna så är vi redo sen.. tror jag iaf. HIHI. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?