Redan gått en vecka!

För en vecka sen var jag och hämta Anton och hans kollegor på Arlanda, satt där och vänta och vänta kändes som en evighet, såg glada folk som sprang emot sina kära och nära när de blev ut genom dörrarna, jag tänkte å av gulligt men sådär kommer jag inte göra. Ska bita mig i läppen och inte gråta haha! När jag minst anade de klev han ut genom dörrarna och jag sprang mer eller mindre fram till honom och självklart grät! Haha som jag hade bestämt att inte göra, men den lyckan som bara sprang genom kroppen gick inte att kontrollera, det kändes helt fantastiskt bra att ha honom nära igen :) Vi åkte direkt hem och han fick packa om lite och cirka 45 min senare sitter vi i bilen igen på väg till Öland! Smått trötta båda två kom vi till slut fram kl 04.00 men skönt att vakna upp på Öland och den fina sol som tittade fram! Midsommar kom och vi firade dagen och kvällen tillsammans med Antons farbror och familj samt hand farmor. Väldigt trevligt med god mat och poolbad samt bubbelbad under bar himmel :) Midsommarafton vad väldigt bra och resten av helgen slappade vi bara, njöt av ledighet tillsammans!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?