En ynka dag kvar

Känns helt fantastiskt, imorgon kommer min älskade sambo hem efter 11 dagar i kiev! Som jag har längtat och längtat efter min fina Anton! Äntligen äntligen!! Känns också otroligt skönt att vara ledig på torsdag så jag kan tokmysa med honom. Direkt på onsdag kväll efter han kommit hem åker vi neråt mot Öland, minisemester och midsommar med svärfar och svärmor. Kommer bli så himla skönt att komma ifrån allting ett litet tag och plus att bara vara med Anton :) Dagen idag har varit jättebra, varit på bra humör och mått hyfsas bra! Efter jobbet idag åkte jag hem till Matilda med familj som bjöd mig på supergod mat och lite lånekläder ;) Så min dag har varit så bra så, tack Matilda med familj för den goda maten <3 Nu ska jag kolla vidare på fotboll och samtidigt packa till Öland. Puss å hej!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?