Foglossning?

Lördag och helt ledig, så skönt visserligen är jag ledig varje lördag men ändå haha! Dock ligger jag i sängen med mag och ryggsmärtor och vad jag förskt läsa på nätet lutar de åt Foglossning..yippie INTE! Anton jobbar idag så jag får tycka synd om mig själv idag haha patetiskt. Trots smärtan ska jag försöka tvätta och plocka i ordning här hemma, trots allt visning på vår lägenhet på tisdag!! Så spännande. Min snälla pappa ska ställa upp som blommvattnare och se till att de ser snyggt ut här hemma medans vi är på semester!
 
Här om dagen var vi förresten och kolla på lite barn möbler och tapet till vårt ny hem och till pysens egna rum, ska bli så kul att inreda barntummer samt resten av hemmet. Tänk att vi flyttar till en trea, helt underbart från pyttelitet till stort haha! Längtar! Vill ha oktober nu nu nu. Dags för lite tacoresten från igår sen vila lite till. Puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?