9 fantastiska år.

för nio år sedan mötes jag och Anton för första gången här i Västerås. jag minns en dagen som de vore igår, var så nervös att jag höll på att svimma. Satt på centralen och bara väntade, kollade efter Anton så fort en liten ström av folk kom förbi. Haha han gick till och med förbi mig först :) Sen den dagen jag såg honom i ögonen sa de bara klick, jag blev så förtjust i honom på en gång. Där kan man verkligen säga kälek vid första ögonkastet! En helt fantastisk känsal <3 Idag står vi här 9år senare tillsammans i vår nya bostad och jag med en kula. Tänk vi ska bilda familj tillsammans, vem kunde tro de för 9år sedan! Jag är så lycklig med denna underbara kille, min fina sambo! Att tänka på att vi snart har vårt barn här hos oss gör mig så rörd och så lycklig, kan inte tänka mig en bättre far till mitt barn, han kommer bli världens bästa! Jag älskar dig över allt annat älskling, tack för att du står ut med mitt konstiga humör nu under graviditeten och de jag hade innan haha :) Tack för att du finns i mitt liv <3 vi för alltid. 
 
nu har jag varit ledig i en halv vecka haha, tiden går fort! Jag har hunnit med att måla om ett skåp bakat både julgodis och lussekatter. Nästa vecka blir de ännu mer godis och även pepparkakor. 
 
Magen v.38
Lyxfrukost är ett måste på 9års dagen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Elin

Åh, stort grattis till er! Jag blir så glad när jag hör att du är så lycklig <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?