undra om jag någonsin kommer bli nöjd (?)

som sagt var jag iväg och rensade lite hårstårn hos frissan idag men frågan är om jag någon gång kommer vara nöjd är jag lämnar en salong. tror fasen inte de! haha jag är en hopplös kund, svårt att göra mig nöjd men håret blev väl i alla fall okej idag. skönt att rensa lite som jag vill säga de :) som ni ser på bilden är det inte alls fixat utan bara är.. när jag kom hem från frissan slängde jag mig i duschen på en gång för jag såg ut som jag vet inte vad på huvudet.. det var absolut inte jag.. sprang typ hem så ingen skulle se hur fult det var haha! jag är hopplös!

imorgon är fredag vilket är underbart!! och ännu bättre blir det när Anders Jansson kommer och besöker morgonpasset, enligt mig världens roligaste man! (så lyssna!!) imorgon är det också tänkt att jag och Anton ska ner på stan och glo lite. och kl 16 ska jag bli sminkad på make up store som jag fick i present av mina fina systrar, ska bli spännande! det blir en fest sminkning för imorgon kväll är det fest hos svärförlädrarna så man måste ju vara snygg då :)


trevlig helg!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?