teknikens värld

ja nu har vi tydligen blivit med Mac mini. ännu en teknikpryl i vårt lilla hem :) en helt ny värld har öppnas haha! idag är det fredag iallafall, öppnade på förskolan idag och gissa om jag var trött när jag klev upp 05.30.. ZzZzz. men det gick fint ändå. dagen bjöd ju på sol senare under förmiddagen så man kunde inte annat än att ha det gött med barnen i solen :) man blev pigg och glad! dessutom slutade jag halv två vilket jag gilla skarpt! så ska en fredag se ut :) nu sitter jag och känner lugnet i min fatboy och väntar på maten ska bli klar, då blire lasagne med ett glas rött och idol! en hel ledig helg är så underbart, och nu när jag börjat jobba uppskattar jag helgerna mycket mer än förr, hellelulja! nä dags att duka ingen rast ingen ro ;) trevlig fredag!!!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?