konstigt

helgen, 
i fredags var det baby shower för Matilda <3 det var väldigt trevligt, vart skumpa, presenter pizza, godis och skratt och prat. tack brudar för kvällen! :) i lördags jobbade jag fram till 18 sen hem och gav bilen till Anton som drog till jobbet direkt, trist! så kvällen spenderades med godisskålen och tv:n sen la jag mig runt 22.. illa! :P idag jobbade jag sista dagen hos den ena familjen kändes konstigt att åka därifrån när arbetsdagen var slut och tänka att den här vägen kommer jag inte åka på så ofta som jag gjrot.. det var såklart ledsamt att lämna familjen för dom är så bra :) men kommer självklart hälsa på dom! samtidigt som det är ledsamt känns det spännande för nu närmar sig verkligheten, alltså en ny början i livet om två veckor börjar jag på mitt nya jobb!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?