häftigt!

sitter och leker lite med vår nya pryl, Mac mini! ganska nice och sitta och surfa på "tv:n" så att säga. skönt stor bild och bra kvalite! Anton har dragit iväg på fest så jag är ensam hemma med mina näsdukar och filmer samt lite snacks. efter en vecka jobb med barn har jag nu fått den årliga förkylningen.. suck! sitter och snorar och är allmänt seg och knäpp i huvudet så det är skönt att vara ensam och snora och inte göra ett piss.. är inte den mysigaste personen just nu i alla fall så det var rätt av Anton att dra iväg på fest :) snart ska jag slå på en till film, såg nyss lejonkungen som min käraste köpte till mig här om dagen, lika bra fortfarande en av den bäsa disney filmerna enligt mig! nej dags för film och bädda ner mig i täcket och tycka smått synd om mig själv. trevlig lördag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?