tråk.

min blogg är så trist och grå.. byter dyt design hela tiden för jag blir aldrig nöjd. fast spelar det någon roll om den är frägglad eller ej, är ju ändå nästan ingen som läser. ha! så frågan är till vilken/vilka jag skriver. det här har blivit som en dagbok för mig, en ofentlig dessutom, vilket skämt! jaja jag har vilket fall några få tappra besökare :) 

så vad händer? inte mycket alls, har jobbat i veckan + pluggat med brudarna till matematik omtentan som är nästa fredag! men det känns helt okej fast får se hur det går..läraren är ju en djävul och så extremt petig så det finns inte.. men håll en tumme för oss! idag tog vi i alla fall helg ingen matte i helgen alls. så ikväll ska jag och hjärtat på bio! så länge sen vi var på bio så det ska bli mys! ska se baksmällan del 2 :) 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?