maj maj måne.

fredag: skola hela förmiddagen, media markt en snabbis och fick visst med oss en espressomaskin hem.. uh? fråga mig inte hur det gick till men snabbt gick de och helt plötsligt står den på bänken i köket. nice! fast jag har inte förstått mig på den men idag får Anton hjälpa mig så jag får smaka tihi. 
lördag: jobbade fram till fyra. hem snabbt och byta om och fixa till sig sen ut i kylan och bege sig till Ida´s 25års fest. kvällen var väldig trevlig och avslutades på blue moon bar. tack igen tjejer för kvällen.
söndag: trött och seg idag! vill att Anton ska vakna så vi kan åka och storhandla. vi hade en liten tanke på att grilla idag eftersom vi knappt haft tid för de i veckan då solen var framme och värmde..men jag tror det inte blir av med tanke på att det är snorkallt ute och grått buhu! så om jag får bestämma blir det pizza istället :) är SÅ sugen på de!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?