lycklig.

idag hade vi sista föreläsning på högskolan! så otroligt sjukt att det snart är HELT över.. kommer ju sakna denna tid, kompisarna och dom halvt knasiga, flummiga lärarna haha! vissa tider har det varit en massa strul men kommer på något konstigt sätt att sakna de.. knäppt! men denna tid har förändrat mig positivt, fått nya underbara vänner som jag kommer ha livet ut. ni vet vilka ni är (haha kom visst en bild) & utan er hade jag inte klarat av den här tiden, ni har stöttat mig och vi har peppat varandra! tack för allt <3 oj det här blev som värsta avskesbrevet men det är verkligen inte så jag menade :) jag ville bara skriva min tacksamhet! vänner för livet :))
idag är det fredag och helg! solen skiner och jag och min älskling dricker vin på balkongen <3 supermys! trevlig fredag mina kära vänner. PUSS


mina bästa tjejer <3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?