fredag & jobbhelg.

fredag, lämnade in examensarbetet idag! nu är det helt färdigt nu är det bara vänta och se vilken dag det bir opponering på och hur allting går till. snart är det verkligen slut! kom hem tidigare än beräknat idag så jag fick en pizzamiddag med finaste innan han åkte till jobbet, gillar¨t! nu sitter jag med cola och glor på big brother ska snart leta på kudden och sova, är fett trött!

lördag, jobbhelg denna helg så det blir det jobb för hela slaten, fram till kl 19. snabbt förbi affären och köpa lördagsgodis och eurovison snacks haha. jag är laddad, dock inte för jobb men de löser sig! Anton jobbar ändå och sover hela dagen så det är väl roligaste för mig om jag jobbar än att sitta här hemma och uggla.

söndag, troligtivs jobb fast inte hela dagen skulle jag tippa på. & såklart storhandling som alltid på söndagarna :)



Haha, bjuder på en bild från Lanzarote.
TREVLIG HELG !!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?