åherrejösses

i lördags var det utgång med några tjejkompisar, eller bekanta kanske man ska säga. de var väldigt trevligt, var först gemma hos Evelina som berättade om sin USA resa, hon var ju bort i två månader och kom hem för en vecka sen så hon hade mycket att dela med sig av och jag fick mina converseskor som jag bett henne köpa..men dom var lite förstora så typsikt! men kan nog ha dom ändå. vi gick i alla fall och bowla på strike och det gick inte alls bra men det var kul, sen gick vi vidare mot blue moon bar där vi träffa på Antons och hans lagkamrater, fullt ös ;) kom hem ganska sent tror jag la mig runt tre - halv fyra & upp vid nio och åkte till skolan (på en SÖNDAG) och skrev på arbetet..puh. är så trött så trött! har inte mycket till liv just nu, är i skolan hela dagarna och bara skriver men snart är det över!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?