världens bästa sambo

jag går på verkligen vad som helst haha. nu har jag åkt på den nyaste reklamen i sminkväg, den nyaste foundtation som tydligen ska hålla i 24H återstå att se helt enkelt. återkommer med kommentar om produkten om den är bra eller inte!

åå idag när jag kom hem efter skolan hade min finaste städat hela lägenheten. så himla bra gjrot, så skönt att komma hem till en ren och fräsch lägenhet haha guldvärt! idag har jag även gjort klart en uppgift som skulle in innan måndag då även praktiken börjar på måndag så nu är den iväg skickad och klar. javisstja jag klarade även en tenta som jag omplitterade för tredje gången, YEY. fick fina otd tillbaka så det känns väldigt skönt att strycka en grej på den halv långa listan! så himla skönt. 




Elin

Grattis grattis till klarad tenta :) Bra jobbat min vän <3 stolt över dig som kämpar på! Puss!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?