tidig morgon

vakande runt nio och kunde inte somna om så jag klev upp. satt på kaffe och laddade datorn med "sommar i sverige" hade misst de sista programmet så jag plöjde igenom de. nyss fick jag ett ryck med dammhinken, sprang igenom hela lägenheten (förutom sovrummet där Anton sover) och dammade bort allt skit, så fräscht igen. nu ligger jag i soffan och glor tänkte slänga mig ut på balkongen och njuta av solen! gårdagen var riktigt tråkig :( kollade på en film som hette "tusen gånger starkare" en svensk som var helt okej, hade bra perspektiv på hur man ser olika på flickor och pojkar, nyttig till oss blivande lärare :) men annars var den inte mycket att hänga i julgran. efter filmen fick jag något konstigt ryck och börja plugga, uh? ja ni läste rätt pluggade på en lördagkväll när hände de senast?! de är ett tecken att jag har tråkigt..idag söndag är storhandling som står på schemat och lyxfrukost så fort älsklingen har tänkt kliva upp! fast det blir nog en lyxlunch ist eftersom han troligen kommer sova ett par timmar till. jaja nu ska jag ut i solen och få fram mina fräknar!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?