rubriklös

helgen börjar lida mot sitt slut och imorgon är det ny vecka och nya tag. imorgon börjar praktiken igen, sista för alltid så sjukt! sita fyra veckorna på min praktik dom veckorna kommer bara springa iväg. jag ser fram emot att praiktken ska vara över för då drar jag och Anton till Lanzarote YEY! kommer bli fett bra :) helgen då, hade en liten avskedsmiddag med en kompis som åker bort inatt och är borta i nästan två månader, så vi åt en god middag på tabazco och drack lite vin supermysigt! lördagen spenderades på jobbet, grillade korv i solen och lekte:) och idag har jag tränat med Evelina och sitter nu framför big brother .. sen måste jag bums i säng tidiga månar nu i fyra veckor kommer vara helt slut om dagarna. är ju van att nått knappt händer i veckorna så det är lite skönt med rörelse och en vardag som kommer vara min framtid haha :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?