mycket i luften

samtidigt som jag examensarbetet i tankarna och planerar smått med vår examensmiddag så förösker jag ändå plugga till matte tentan som är på torsdag och det känns som om att det går framåt men med små steg.. men det är svårt och mycket. annars då? jo sista pratikveckan har precis påbörjats och det är både skönt och oskönt som jag skrivit i tidigare inlägg. men att det är sista veckan känns ändå som ett stort kliv framåt nu är vi ännu närmare målet! haha föresten! i morse när jag satt och åt frukost kom en kompis på besök (ekkore) som ofta brukar hälsa på.. han/hon satt på bordet ut och kollade efter mat, som inte fanns, jag gick närmare fönstret och då fick den syn på mig och ja detta är sant, den gömde sig för mig, haha. vi har stolsdynor ute som ligger på hög och under en sån gömde hon/han sig och tittade ut efter ett tag haha så gulligt..men sen sprang den vidare till nästa blakong. vet att de låter osannoligt men så var det i alla fall, skulle vara coolt och ha en ekkore som husdjur :) jaja nog om min morgon och allting annat, nu måste jag plugga vidare så jag kan vara njöd med mig själv idag när jag slår ihop datorn. tack&hej!


Elin

Hej gumman! Hoppas allt är bra med dig :) Gullig ekorre-historia, hihi ;) Karl tackar för gratulationen! Vi får höras och SYNAS snart. Pusspuss min fina vän!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?