men herregud!

jag blir då trött på mig själv, haha. hur många gånger kan man byta design på? jag kan tydligen göra det sjukt många gånger på en månad.. har tappat räkningen på hur många gånger jag bytt men det finns ju så fina så jag kan inte låta bli så ni får helt enkelt leva med mina byten hela tiden. men ser det konstig ut eller ser du inget nytt, tryck på F5 så löser det sig! annars då? jo praktiken bara flyger iväg fredag imorgon REDAN men de ska bli skönt med helg, man uppskattar helgen mer när man har fullt hela veckan, i helgen ska vi fira Antons bror som fyllt 20 !! så det kommer bli fest haha riktigt kul. men det är sjukt hur trött man blir när man jobbar, helt annat mot skolan haha. jag är så sjukt trött när jag kommer hem så jag blir fan rädd..buhu.

förresten, den där foundationen jag köpte härom veckan kan jag rekomendera!
jag tycker den är bra och den håller hela dagen så jag är nöjd, tummen upp!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?