lyckan är total

igår var det fredag och den fredagskvällen förändrade väldigt mycket, kvart över elva plingade mobilen och sms från ida hade anlänt där de stod att matematikresultet hade kommit till, klickade mig snabbt vidare till mailen där det stod G JAAA! jag klarade omtentan jag skrivit för tredje gången lyckan är total och nu är jag ännu närmare min examen! vilken lycka, vilken lättnad! nu är det bara en matte omtenta kvar och ska skrivas den 31a så håll tummen! så idag firrade jag mitt resultat med shopping med fina Matilda <3 bilder på fynden kanske dyker upp senare :) resten av dagen blir det film coh godis, för det är ju lördag vilket innebär lördagsgodis! Anton jobbar dock natt men hinner mysa lite i alla fall :) jaja ville bara dela med mig av min lycka , ha en fin lördag!


Elin

Härligt gumman! Fasiken va bra du är <3 Grattis grattis grattis, jag tvivlade inte en sekund på att du skulle fixa det :) Ha nu en riktigt fin lördag och fira allt du kan. Det är du värd! och förresten, visa gärna bilder på fynden :) Puss&kram



URL:


bella

GRATTIS!!!!! gud vad kul att höra att du klarade omtentan!! Nu så är det inte långt kvar till examen<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?