ja tror jag somnar..ZzZzz

är så sjukt trött vajre dag jag kommer hem efter praktiken, jag tror jag blir galen .. ska det bli såhär när jag ska jobba som detta på heltid då är de inte kul alls! jag vill ju gärna ha ett liv efter jobbet eller snarare en fritid men i detta tillstånd orkar man fan ingenting.. buhu. och sambon får ta mycket skit ibland, usch vilken dum sambo jag är vissa dagar, fy! idag är det iallafall onsdag och ska försöka plugga lite matte eftersom om en vecka är det dags för omtenta vilket jag inte ser fram emot! men det är bara att hålla tummarna och kämpa på. det var tänkt att vi skulle åkt till Ikea idag efter att jag kom hem men det blev inte så :S Anton orkade inte och skulle sova för han har och ska jobba natt.. jaja sånt som händer. snart ska jag iallafall ta mig till Ica haga och hämta vårt Hm paket, iiih! hoppas jag bara inte blåser bort eller att paktet blåser bort :)


Phillipdagny

Good people of togo i was here ok.



URL: http://phillipdagny.blog13.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?