gah!

om drygt fyra veckor åker vi till Lanzarote och jag letar förbrillt efter snygga sandaler men det finns inga snygga någonstans.. får lite smått ångest skulle vara nice med att köpa ett par innan vi flyger men just verkar det som om jag ska leta efter några där men jag vet hur det kommer bli, kommer inte hitta några som faller mig i smaken, för jag försökte med de när vi åkte till Rhodos förra sommarn och hittade inga alls.. drygt! men det är väl bara att leta vidare har väl några som är okej som de står mellan om det blir kirs haha! världens ilandsproblem! det är ju fan inte klokt att jag sitter och klagar på ett par jälka sandaler egentligen men det blev visst så nu. men men. idag började en ny vecka, andra veckan på praktiken. det var tungt att kliva upp imorse och har varit smått trött hela dagen men det gick, slutar ju ändå kl 15 som dagarna så timmarna går ändå ganska fort. nu: SOVA! god natt.



mmautildah

Fin blogg , vad gör du :)?



URL: http://mmautildah.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?