Första vecka ...

På praktiken är i gång och det känns jättebra. Jag har hamnat på en ny avdelning med nytt arbetslag (pedagoger) och nya barn och det känns mycket bättre än förut. Man känner sig välkommen av både barn och vuxna och personalen är mer glad och skämtsamma! Och de underlättar mycket, finns inga större krav på mig eller regler för avdelningen. Det här kommer bli en bra avslutning på praktiken. Min sista praktikperiod för alltid och de här fyra veckorna kommer bara springa iväg. Efter praktiken idag var de meningen att jag och Ida skulle intervjua förskollärare men dom hade glömt bort oss eller ingen information om att vi skulle komma hade inte nått ut till övrig personal SÅ irriterande! Så vi fick snällt gå därifrån igen ytan något, skit förskola! Nä nu måste jag börja med maten !





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?