äkta torsdag

torsdag och snart slut på arbetsveckan! hallå vart tar dagarna vägen..läskigt fort går det nu. idag har inte många knop gjorts eller gick i och för sig efter praktiken men hittade inget som fick följa med mig hem inte denna gång i alla fall. när jag kom hem doftade de pannkakor i hela lägenheten <3 så härligt med torsdagar ibland :) ärtsoppa och pannkakor, mumma! imorgon är det fredag och jag skulle ha jobbat på lördag men blev ledig jippi! fast nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men bör väl plugga passa på medans tiden finns och Anton ändå jobbar. så kanske stressen minskar något. men vi får se haha jag är bra på att säga saker men om de blir gjorda är en annan femma ;) förresten kära kamrater, jag behöver er hjälp! jag är sjukt sugen på ett par converse skor till våren, men vet inte vilken färg jag ska köpa det finns så många fina färger!..så vilken färg tycker ni är snyggast?! :) 



Matilda

Jag tycker du ska köpa gula! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?