midsommar veckan.

siiih snart är det äntligen midsommar. två dagar kvar sen drar vi neråt i landet (jag&hjärtat). tanken var öland men blev ändrat så vi åker halva vägen till västervik, kommer bli super mys! ser fram emot att åka iväg ett par dagar precis vad jag behöver just nu. för mycket som händer och inget är riktigt på min sida.. fast synd att missar min fina syster födelsedag som är under midsommarhelgen men hoppas hon får en finfin dag <3
..jobbet rullar annars på bra och efter den här veckan jobbar jag bara tre veckor till sen SEMESTER i två veckor med världens bästa <3 men tills dess händer det faktiskt en massa roligt såsom fester och firande av olika slag så tiden kommer bara springa iväg :)

ps. jag har verklgen världens bästa pojkvän <3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?