Inte utan min iphone

Idag var det tenta, skrev den för fjärde gången! Och det känns sådär mycket svårare denna gång! Håll en tumme vettja! Annars har jag inte gjort så mycket gick nyss till affärn och handla lite gott :) fredagsmys även kallat. Har även brassat på balkongen fett varmt blir som en bastu här när solen ligger på! Haha jo förresten, fick besök av en ekorre INNE i lägenheten igår! Skapligt chockad jag blev, lite rädd vet ju inte va de får för sig att göra..men lite coolt ändå. Den hade tydligen blivit jagad av en skata som satt på balkongräcket och ville hugga in, sjukt! Ikväll blir de mys med fotboll och imorgon jobb! Annars då jo, igår var jag hem och fick energi av mina underbara syskonbarn och familjen. Det var mysigt och trevligt, kan inte bli annat är att leka med barnen :) Så underbara <3 Trevlig helg!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?