äkta söndag.

det är grått och det regnar ute, kan inte bli en mer äkta söndag. små bakis och slapp i soffan är det som händer idag. igår var det examensfesten med klassen och den var väldig trevlig, vi var först hemma hos Magnus och förfestade sen drog vi till bill&bob och bara satt och snacka, skittrevligt :) blev inte så mycket bilder från kvällen eftersom jag bara hade mobilen med mig och kameran på den är ingen höjdare :) så skönt med lediga helger nu när jag jobbar heltid i veckorna. man uppskattar verkligen helgen på ett helt annat sätt, nice! å snart är det midsommar, ser sjukt fram emot de. jag och Anton åker til Västersvik och firar med hans släkt. så jag jobbar bara fyra dagar den här veckan så den kommar bara springa iväg:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?