tillbaka i stan!

igår kom jag hem från en underbar helg i Stockholm, den var supermysig och superbra :) det var så mysigt och bara mysa och umågs med mina systrar och deras fina barn, dock saknades en syster! helgen bjöd på utflykt med picnick och bad, solen sken så fint och varmt verkligen en toppen dag. vi tog färjan ut till utö i skärgården supersöt ö, med små bodar med affärer. vi hade packat en matsäck med fika och gott, jag och barnen var laddade för bad :) och så blev det såklart, massa plask och fika, så himla mysigt. på söndagen var vi alla trötta efter en hel dag i solen, så vi tog det hel lugnt och till slut åkte vi till ett lekland som hade en massa skoj för barnen. dom kunde köra egna elbilar, jätteroligt ställe.med rödlysen och övergånsställen och rondeller som barnen fick åka och väja för varnadra haha. sen åkte jag hem med tåget trist att helgen gick så fort men jag är så nöjd med helgen :) tack igen underbara systrar för en underbar helg !! här kommer lite bilder från helgen..
på fredag kväll blev det vin och skratt på uteplatsen.

Mor & Son <3

Mor, Son & Dotter <3
Milla väntar på grönljus :)
Spencer och Max hamnade i bilkö när det blev röttljus :)

Jag avslutar inlägget med denna underbar bild på moster's pinsessa <3 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?