snart snart snart!

wiiie imorgon jobbar jag min sista dag sen får jag semester!! ska bli helt underbart och komma iväg härifrån och så får jag träffa hjärtat som resten redan i måndags .. längtar! idag efter jobbet drog jag ner till stan för att köpa en ny bikini och kolla på en väska på monki, jag hittade båda två, tummen upp! fick även ett ryck och drog in på drop in salong och klippte av de slitna i mitt hår och det var grymt slitet.. frisören var lite smått chockad haha! men nu är det klippt och så skönt det är med nyklippt hår! redo för semester och ännu mer redo kommer jag vara imorgon kväll då jag fixat mina naglar också! så himla spänd över hur det kommer bli och se ut. bilder kommer på de. nu ska jag paca vidare mycket att fixa! 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?