flyr stan!

idag drog tydligen power meet igång har inte märkt något än..men imorgon sätter det nog fart på riktigt. men detta är inget för mig blir bara irriterad, visst finns det fina bilar..men sen finns det ju dom skrothögar som bara låter blä! så jag flyr staden helt enkelt, imorgon tar jag tåget till Sala där Alexandra med barnen plockar upp mig för att sen ta oss vidare till Sthlm, och bo hos Lynn med familj. ska bli sååå mysigt med lite gos med mina syskonbarn som bara växer och växer :) ska även bli firad av dem och det blir nog ett dopp och utflykt! plockar med mig min nya kamera så jag kommer nog dela med mig av bilder från helgen.

förresten efter imorgon är det bara EN vecka kvar innan semster. tok längtar tills dess! dock kommer nästa vecka bli tyst och tråkig, Anton åker nämligen till Öland redan på måndag..så det blir en ensam vecka innan jag åker ner men det ska nog gå bra! nu måste jag packa väskan. trevlig helg!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?