vilken härlig dag!

lalalaaa.
förutom att friskis förstörde den lite grann. har velat hela morgon om jag skulle ta mig dit eller ej, packade väskan i alla fal, sen drog jag till drop in frissan som hade special priser idag & imorgon, eller snarare studenter som hade ett projekt att dom klippter och fixa håret för endast 150 kr, billigt och bra :) så det var givet! precis vad mitt behövde, det var slitet och det hade till och med gått av.. buhu. tror det är första gången mitt hår var så illa, fast det är ju pga mitt misstag sist jag blondera utväxten ska nog vänta ett tag till nästa gång! men vilket väder det är idag helt otroligt, det är så härligt med sol och några få plusgrader det gillas! & ikväll bär det av mot fest ska bli riktigt kul, Matilda ska firas att hon tagit sin examen, min duktiga vän :) dels var det ju ett tag senn men nu ska de firas ordentligt :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?