vardagen var det ja

och den kom med ett paket magsjuka, tror jag i alla fall. får inte ha kvar något jag äter så jag antar det. har sprungit på toaletten titt som tätt (så då vet ni vart jag spenderat min dag) inte tummen upp! mår liksom inte dåligt har bara smärtor i magen och huvudvärk så de gör mig lite smått utslagen.. 

& jag som skulle ha träffa Madde och Elin imorgon men det ställde jag precis in, detta är inget jag vill dela med mig av. jag har verkligen sett fram emot att träffa dom eftersom vi inte ses så ofta och Elin var hemma veckan ut, jag blir så arg. varför ska man bli sjuk nu?  suck  blir så trött! & Anton har jobbat idag och blir kvar på stationen för ett pass imorgon med så han kommer hem igen imorgon em, kul liksom. men ändå bra så han inte blir dålig! 

men frustrerande !






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?