torsdag

torsdagen; satte mig på en gång med tentan efter att ha klivit upp. jag vill ha den klar innan nästa vecka för då drar nya kurser igång så det finns ingen tid för att sitta och komplettera. en av kurserna är för övrigt examensarbetet. helt otroligt att det är våran sista termin, till sommarn tar vi förhoppningsvis examen :) tänk vad tiden gått fort! oj nu när jag tänker efter har jag inte gjort annat än att plugga idag, helt otroligt. okej har tagit pauser men inte många otroligt bra för att vara mig! :) så eftersom jag nu är klar med tentan blir det pizza eller något annat gott ikväll när Anton kommer hem igen. vi båda är värda något gott efter mitt slit, haha:) kan väl få inbilla mig de i alla fall. 


filmen jag såg igår "Tangled" eller "Trassel" som är den svenska titeln
var faktiskt bra, värd att se! när vi ändå är inne på filmtips bör ni även se
"Black swan" den var riktigt bra! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?