tisdag

dagens goda gärning: jag hjälpte postkillen som hade kört fast med sin postcykel (eller postmoped), en snäll alkis ville också hjälpa till men det blev nästan bara mer besvär med tanke på att han inte hade den bästa balansen (undra varför) :) haha.

dagens flopp!: kunde inte få ut min tenta med tanke på att den ligger på annan ort nämligen i E-tuna.. drygt! så jag gick till skolan i onödan men som ett plåster på spåret fick jag en RedBull av en tjej utanför skolan, haha tack! men det är verkligen inte gott med RedBull .. det smakar som jag vet inte vad. men gratis är ju alltid bäst ändå !

annars idag:
har jag inte gjort så mycket, kollade nyss på film "fjorton suger" en av min favorit filmer, har sett den filmen tusentals gånger & den är lika bra än! så fort Anton har vaknat ska jag röja upp här, damsuga och plocka undan det ska bli en fröjd för de ser ut som en bomb slagit ner här.. suck. sen blir det nog en film till, har ju som sagt en ledig vecka så jag måste ju sysselsätta mig.

nu:
dags för kaffe!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?