onsdag

idag har min dag gått åt till träning och plugg. fick min tenta på posten idag så jag satte mig på en gång och komplettera den, satt i ungefär tre timmar och känner att jag bara vill skriva om hela tentan för så kass var den. den här är nog den sämsta jag skrivit under hela min utbildning.. så tragiskt. känns ju sådär med tanke på att det var näst sista terminen haha! men bara att skratta och inte deppa ihop bara att kämpa på och skriva på. och mina underbara klasskompisar ställer upp och lånar ut sin böcker för som ni vet är jag ju inte de bästa exemplaret på en bra student haha. men tack och lov för mina snälla klasskompisar<3 så imorgon blir det att ta nya tag med tentan för då har jag böckerna. så ikväll ska jag kolla på den nya disney filmen som inte visats på bio än, Trassel heter den och har fått bra betyg så jag hoppas på en bra film, givetvis är den på engelska . så ett betyg kommer i nästa inlägg.

just nu:
kaffe!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?