måndag

dagen: har inte mycket att dela med mig av men hade ändå tänkt att uppdatera.
jag lever torts en vagel i ögat som irriterar nå så fruktansvärt och ont gör de också!
jobbade i alla fall ett par timmar idag och min kära sambo skjutsade både dit mig och hämta mig
hur snällt som helst, har jag sagt att han är bäst? det är han ifall jag glömt nämna de <3
efter jobbet var det att ställa sig vid spisen och laga mat och sen middagen har jag legat på sängen..
har liksom inte tagit mig så långt eller ingenstans rättare sagt haha! men det är snart dags att sova.
har helt vänt på dygnen när jag är ledig lägger mig ganska sen och sover länge inte bra..
dagarna bara flyger iväg . men imorgon ska jag försöka ta mig till skolan och hämta ut en tenta
som jag måste komplettera och lämna in igen, inge kul alls men måste göras !


Elin

sv; Haha, du är sååå välkommen att våldgästa vårt hem när du vill! Saknar dig <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?