kickat igång

sådär ja då var den sista terminen påbörjad. upprop i e-tuna idag samt lite mer info ang. examensarbetet men människan som hade hand om informationen var så himla tråkig och seg så man höll på att somna fler gånger.. vet inte riktigt vad hon snacka om men de löser sig! idag fick vi även veta att PM om vad examensarbetet ska handla om och sådär ska in nästa onsdag, PANIK !!! jag och Ida som inte ens bestämt oss helt hundra om vad vi ska skriva om haha! snacka om att vara sent ute.. men imorgon ska/MÅSTE vi styra ihop något och verkligen bestämma oss! efter skolan idag drog jag ner på stan och fixade en present men fick även med mig underkläder och nya träningsskor med mig hem :) nya träningsskor behövdes så skönt men måste prova och gå runt lite här hemma och känna efter. senn jag kom hem har jag kollat upp lite saker på nätet och hamnat i soffa, Anton sover som vanligt haha men ska snart kliva upp och då blir det förhoppningsvis mat, håller på att hungra ihjäl så vi får se ifall jag orkar vänta eller ej.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?