jag gjorde de igen

jag bytte design igen hur mer tröttsam får man vara. ni tappra människor som läser min mindre händelserika blogg får en ny design upplevelse var och varannan dag men ska försöka sluta och kanske ta tag i texten istället. men svårt när inspirationen inte riktigt är här eller händelser som inte sker. det som händer idag är väl att större delen av snön smälter bort vilket är skönt, inte med slasken som tillkommer utan att det snart är grönt igen. men antar att det kommer komma ny snö inom kort inget som förvånar mig. men på denna småsoliga och smältande dag blev jag ledig från jobbet och min dag kommer spenderats vid köksbordet tillsammans med kaffe och matteböckerna. sambon sover pga nattjobb så han kan jag varken prata eller umgås med och helst ska jag bara sitta helt still och göra så lite ljud som möjligt haha. men ska jag nog klara av. nej dags att slänga fram böckerna och sätta på kaffet innan något sevärt börjar på tv:n. puss. 

ps. grattis Max på din 6årsdag <3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?