gudars

känseln på min vänstra sida av munnen börjar smått komma tillbaka och det gör också lite ont. uscha har varit hos tandläkar'n som ni kanske förstår, lagade ett hål. jag var så nervös innan så jag trodde ja skulle svimma efteråt eftersom jag låg och spände mig och kom knappt ihåg att andas under tiden.. så när det var klart var jag helt snurrig i bollen så jag fick sitta och ta de lugnt ett tag innan jag fick kliva ut därifrån, läskigt! hatar tandläkare bland det värsta jag vet. men det gick bra jag kom hem utan att ramla ihop. fick lov att unna mig två plagg på rean också, kan inte låta bli att handla när det är halva rea-priset det går ju faktiskt inte :) så det blev ett par jeans och en tröja som fick flytta in hos mig. nu börjar huvudvärken komma krypandes de betyder att det är dags för kaffe!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?