fruktansvärt trött!

fredag!! helgen har precis anlänt och ja fredag är helg för mig de är då den börjar. i morse hade äntligen toyota ringt om bilen och fick äntligen hämta den idag, en total lycka :) fast egentligen hade den varit klar redan igår suck. men nu står den äntligen på sin parkeringsplats igen, iih! efter att jag hämtat bilen efter bra tag snckande och trixande drog jag förbi skolan och plocka upp Bea och sen vidare ner på stan där mötte vi upp Marie. sen intog vi lunch stället, det var verkligen ett mysigt ställe och god mat (minns inte va det hette) det var en väldigt trevlig stund synd bara att tiden sprang iväg och vi skildes åt. nu är jag hemma igen och är så trött och slut.. skulle kunna somna nu men lite väl tidigt för de :) förresten, här om dagen kom Antons bror förbi med det nya littel big planet, han hade beställt det till Anton i present och nu har det äntligen kommit, iih! så vi intog de igår kväll och spelade ganska länge haha så det är inte konstigt att man är trött sov inte så många timmar:) mer spelande ska de bli ikväll då Anton ska iväg och jobba natt så jag måste sysselsätta mig.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?