en bra start

idag började jag och Ida med vårt PM eller ett utkast för examensarbetet på måndag ska vi få önska en handledare och vi hoppas på en vettig och bra person och som självklart inte avslår vår ide ... håll tummen. men PM:et känns bra vi har kommit igång och det känns himla bra! annars idag har vi haft föreläsning i e-tuna med den tröga människan igen men inte var det lite mer vettigt och intressant tack&lov efterskolan satte vi oss och skrev. nu är jag hemma igen och tillsammans med min kopp kaffe ska snart dra igång tv4play och glo . förresten när Anton fått besked om ledighet i april drar vi till värmen, YEY! vi tar ut våran gemensamma semester nu eftersom vi inte vet hur det ser ut för mig i sommar, ska ju börja söka i april så förhoppningsvis får jag jobba innan sommaren <3 så håll tummen för de med :) dags att dricka upp mitt lite smått kalla kaffe och dra igång tv4play och pussa Anton hejdå!


Ida

Det här kommer vi fixa galant.. Du och jag är det bästa teamet <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?